24.10.07

aRt fuTura 2007 no Marco de Vigo


O art futura é un evento do que todos desfrutaredes se os gusta mínimamente a arte dixital, os videoxogos, ou simplemente os efectos producidos gracias á informática.
Hai 5 programas diferentes con distintas temáticas:
PROGRAMA A: art futura show 2007 // Pod Love
PROGRAMA B: 3D en España 2007 // Demos + Intros
PROGRAMA C: Full motion theatre
PROGRAMA D: 8 bit.
PROGRAMA E: Marcel·li Antúnez
Para máis información clickade no link do marco situado na columna da dereita.

5 comentarios:

  1. a ver se teño oportunidade de pasarme...puf inda teño que mercar o novo despregrable :) Saudos

    ResponderEliminar
  2. Anónimo6/11/07

    Hola amigos embaixadores, era para comentarvos se vos interesaba un linkeo mutuo coa nosa web
    http://elblogdeunagui.blogspot.com/
    Somos un grupo de amigos de Vigo e da Coruña que estamos a facer un programa na radio universitaria desta ultima cidade. O programa vai sobre todo tipo de cultura urbana, subcultura, frikismo e cousas varias. Nos estariamos encantados de linkearvos. Se vos interesa avisadenos, podede contactar con nos mediante a direccion que vos demos mais arriba. Moitisimas gracias de anteman, unha aperta e animo co despregable!!

    ResponderEliminar
  3. No me llego, pero bueno, de los años q llevo carteándome con peña he aprendido a no fiarme de correos ni de mis vecinos, q son unos afilaos y todos lo q vean en los buzones q perezcan revistas se lo levan a casa, jejeje.
    Me la pille en el Marco, supuse q habrías ido al Artfutura y habrías dejado alguna en la librería del museo.
    Qdo de la ostia, y el numero guapísimo tood tb, y por cierto tengo q currarme ya lo del nuevo numero, pa q no me pille el tren como la otra vez, jajaja
    Y de las movidas estas de los periodicos me esta entrando ya algo de acojone pq estamos saliendo en todos laos y parece q se esta creando algo de expectación, y a ver sino defraudamos con el Nº4, jejeje.
    Saludar pero la por calle siempre q reconozca a la peña, q esto de ser miope y no usar gafas es lo q tiene, jajaja.
    Un saludo desde el sur.

    ResponderEliminar
  4. Eu vino e cando anunciaros os xogos deume unhas ganas de viciar coa play.. os cortos tamán molaron

    ResponderEliminar

di hola